Přejdi na obsah

XQE.

Recenze, novinky a návody nejen ze světa technologií.

Menu
  • Novinky
  • Slevy
  • Návody
Menu

Alzazon je tady: Alza spouští vlastní reklamní platformu alzaAds a míří na trh retail médií

Zveřejněno v 07/06/2025 od redakce

Alza, největší český e-shop, vstupuje do světa retail médií s novou reklamní platformou alzaAds. Tento krok umožňuje obchodním partnerům a inzerentům propagovat své produkty přímo na e-shopu Alza.cz, stejně jako na jeho slovenské a maďarské verzi.

Co je alzaAds?

alzaAds je samoobslužný reklamní systém, který umožňuje inzerentům:alza.cz

  • Zviditelnit produkty na předních pozicích v kategoriích.
  • Nastavit kampaně s flexibilním rozpočtem a strategiemi.
  • Sledovat výkon kampaní v reálném čase prostřednictvím přehledného reportingu

Platforma je navržena tak, aby byla přístupná i menším firmám, které mohou investovat podle svých aktuálních potřeb. Alza zdůrazňuje, že celý proces je rychlý, přehledný a umožňuje flexibilně reagovat na aktuální potřeby. cz.linkedin.om


Technologické zázemí a partnerství

alzaAds běží na technologii Epsilon Retail Media od společnosti Publicis Groupe. Alza navázala strategické partnerství se společností Unlimitail, která tuto technologii zastupuje v Evropě. Cílem tohoto partnerství je podpořit rozvoj online reklamních služeb Alzy, automatizaci provozních úkolů a zvýšení zákaznické zkušenosti.


Dostupnost a budoucí plány

V současnosti je alzaAds dostupná pro vybrané segmenty zboží, jako jsou mobilní telefony, drogerie, domácí a osobní spotřebiče, velké spotřebiče a produkty z oblasti beauty. Služba je dostupná pro inzerenty na českém, slovenském a maďarském trhu. Alza plánuje rozšířit dostupnost alzaAds i na další segmenty zboží v průběhu léta.


Alza míří na trh retail médií

Retailová reklama se stává stále významnější součástí digitálního marketingu. Například Amazon se díky svému reklamnímu systému stal jedním z největších hráčů online reklamy, hned za skupinami Alphabet a Meta. Podle odhadů WARC dosáhnou jeho reklamní příjmy z retail médií letos hranice 60 miliard dolarů.

Alza se tímto krokem snaží využít rostoucího zájmu o retailová média i na českém trhu, kde inzerenti hledají nové a efektivní způsoby propagace svých produktů.


Pro více informací o alzaAds navštivte oficiální stránku Alzy.

Žádné související příspěvky.

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Hledat

Inzerce

  • Affiliate_Banner_TS5_v1_250x250.png

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY

  • 🎥 prima+ – alternativa k Oneplay
  • Alzazon je tady: Alza spouští vlastní reklamní platformu alzaAds a míří na trh retail médií
  • Alza spouští vlastní přepravní službu: Balík odešlete z AlzaBoxu za 69 Kč
  • Google uvádí mobilní aplikaci NotebookLM s podporou AI
  • Microsoft dnes definitivně pohřbil Skype
  • 🎥 prima+ – alternativa k Oneplay
  • Alzazon je tady: Alza spouští vlastní reklamní platformu alzaAds a míří na trh retail médií
  • Alza spouští vlastní přepravní službu: Balík odešlete z AlzaBoxu za 69 Kč
  • Google uvádí mobilní aplikaci NotebookLM s podporou AI
  • Microsoft dnes definitivně pohřbil Skype

Kategorie

  • Blog
  • Gadgety a chytrá zařízení
  • Kryptoměny
  • Návody
  • Nezařazené
  • Novinky
  • Operátoři
  • Slevy
  • Streamovací služby
  • Tvorba webu
  • Žebříčky

Provozovatel: Adam Hornof, [email protected], IČO: 23294566, Nové sady 988/2, 60200 Brno

© 2025 XQE. | Powered by Minimalist Blog WordPress Theme
← Alza spouští vlastní přepravní službu: Balík odešlete z AlzaBoxu za 69 Kč ← 🎥 prima+ – alternativa k Oneplay
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}